Powiedz nam kilka słów o sobie. Skąd pochodzisz? Jakie masz wykształcenie, zainteresowania?
Pochodzę z Lubelszczyzny, do Białegostoku przyjechałam na studia. Z wykształcenia jestem mikrobiologiem. Postanowiłam jednak rozwijać się w innym kierunku. Staram się wytrwale dążyć do celu, który sama sobie wyznaczam. Nie lubię zawodzić siebie ani bliskich mi osób. Twardo stąpam po ziemi i uważam, że nie ma problemów nie do rozwiązania.
Ogromną przyjemność sprawia mi gotowanie, dzięki któremu potrafię na chwilę oderwać się od codzienności. W jesienne wieczory lubię też usiąść nad dobrą książką. Każdą wolną chwilę staram się spędzać z rodziną i przyjaciółmi. Moi bliscy są dla mnie największą wartością. Cenię sobie także szczerość, uczciwość i konstruktywną krytykę.
Jak trafiłaś do CERI?
Do CERI trafiłam w 2017 roku z polecenia koleżanki. Miała to być krótka przygoda, ponieważ byłam w trakcie studiów doktoranckich. Po roku pojawiła się szansa rozwoju i wyjazdu do Niemiec. Wtedy zmagałam się z trudną decyzją – rozwijać się dalej w CERI czy jednak kroczyć ścieżką naukową i skończyć doktorat? Jak widać wybrałam pierwszą opcję i jestem z niej zadowolona.
Jak wyglądała do tej pory Twoja kariera w CERI?
Swoją drogę w CERI zaczęłam jako asystent ds. procesów wsparcia bankowości w zespole EBASE, po roku zostałam konsultantem. Pojechałam wtedy do Magdeburga, gdzie szkoliłam się z obsługi nowego procesu – Online Service. Następnie awansowałam na stanowisko specjalisty, a od stycznia 2021 roku jestem koordynatorem procesów Online Service i Adressänderung.
Komu poleciłabyś pracę w CERI?
Pracę w CERI poleciłabym osobom, które chcą się rozwijać na wielu płaszczyznach. Dzięki różnym działom każdy może znaleźć coś dla siebie. Firma daje dużo możliwości, z których naprawdę warto skorzystać.