Klient & konto

W ramach obszaru Klient & konto świadczymy od 2005 r. kompleksową obsługę procesów (Customer Services), przede wszystkim dla branży bankowej i finansowej, ale także dla innych sektorów w zakresie:

  • otwierania oraz zamykania kont
  • obsługi dyspozycji
  • obsługi płatności
  • obsługi kredytów
  • obsługi reklamacji
  • obsługi papierów wartościowych i lokat.

    Ponad 600 pracowników każdego dnia obsługuje zarówno proste procesy, jak i te najbardziej skomplikowane,
    dbając o najwyższe standardy i jakość świadczonych usług.

  • Jak możemy Ci pomóc?

    Otwieranie i zamykanie kont

    • Weryfikacja wniosku
    • Wprowadzenie danych, założenie rachunku w systemie
    • Wydruk i wysyłka umowy
    • Aktywacja rachunku
    • Wygaśnięcie umowy
    • Zamknięcie konta na wniosek klienta

    Obsługa dyspozycji

    • Zmiana danych klienta
    • Przekształcenie rachunku
    • Ustanowienie pełnomocnika
    • Dyspozycja na wypadek śmierci
    • Duplikaty dokumentów
    • Potwierdzenie przelewu
    • Opinie i zaświadczenia
    • Wyciągi transakcyjne
    • Obsługa kart kredytowych
    • Zwolnienia podatkowe
    • Zwroty pocztowe

    Obsługa płatności

    • Krajowe / zagraniczne
    • Księgowanie opłat i prowizji
    • Polecenia zapłaty i zlecenia stałe
    • Obsługa zwrotów
    • Analiza międzynarodowych płatności przychodzących i komunikatów SWIFT

    Papiery wartościowe i lokaty

    • Zakładanie rachunków
    • Przenoszenie rachunków
    • Obsługa zmian warunków
    • Zamykanie rachunków

    Kredyty

    • Weryfikacja dokumentów
    • Rejestracja zabezpieczeń, hipoteki
    • Obsługa zmian warunków – oprocentowanie, limit kredytu
    • Obsługa zarządzania wierzytelnościami
    • Obsługa zarządzania należnościami

    Obsługa reklamacji

    • Analiza i rozwiązanie
    • Zwrot opłat dla uzasadnionych reklamacji

    Atuty dla Twojego biznesu

    • Krótki czas wdrożenia: W CERI jesteśmy gotowi rozpocząć proces klienta w czasie 2-3 miesięcy (rekrutacja, szkolenia, przyznanie uprawnień do udostępnionych systemów), w zależności od stopnia skomplikowania procesu oraz oczekiwań klienta.  
    • Obsługa wielu systemów: Mamy doświadczenie w pracy w obsłudze kilkunastu systemów bankowych. 
    • Elastyczność: W ramach codziennej pracy jak i Akcji Specjalnych jesteśmy w stanie szybko dostosować do zmian obsługiwanych procesów.  

    Współpracuj z CERI

    Nasza filozofia opiera się na skuteczności, elastyczności i odpowiedzialności, co przekłada się na sukces naszych partnerów i naszego zespołu.