Zarządzanie dokumentacją

Jako eksperci w zarządzaniu dokumentacją od 1996 roku, oferujemy kompleksowe usługi w zakresie digitalizacji i archiwizacji dokumentacji elektronicznej i papierowej oraz usługi zarządzania danymi.

Nasze wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie pozwoliło nam opracować innowacyjne i kompleksowe rozwiązania, które łączą elastyczność z efektywnością, m.in.. przeglądarka archiwum elektronicznego. Delegując zarządzanie dokumentami do CERI, zyskasz możliwość skoncentrowania się na kluczowych aspektach swojej działalności, oszczędzając cenny czas i energię, przy jednoczesnym zachowaniu restrykcyjnych standardów dotyczących bezpieczeństwa, jakości i terminowości, które dla nas są standardem.

Jak możemy Ci pomóc?

Archiwizacja elektroniczna

  • Sortowanie
  • Weryfikacja
  • Skanowanie
  • Indeksowanie
  • Dostęp do skanów
  • Zarządzanie danymi

  • Weryfikacja, wprowadzanie danych z dokumentów/skanów/systemu do systemu/plików
  • Zmiana statusów, zmiana wniosków
  • Przeglądarka archiwum cyfrowego

  • Indywidualny dostęp
  • Wyszukiwanie obrazów
  • Przeglądanie skanów
  • Drukowanie
  • Pobieranie
  • Co zyskasz?

    • Bezpieczne archiwum dokumentów elektronicznych 
    • Błyskawiczne wyszukiwanie skanu potrzebnego dokumentu 
    • Informację o aktualnym etapie cyklu życia dokumentu 
    • Efektywne i dostosowane do potrzeb zarządzanie dokumentacją elektroniczną 

    Co możemy zrobić dla Ciebie?

    • Digitalizować dokumenty 
    • Prowadzić archiwum elektroniczne 
    • Wprowadzać/aktualizować dane 
    • Zarządzać obiegiem dokumentów 

    Współpracuj z CERI

    Nasza filozofia opiera się na skuteczności, elastyczności i odpowiedzialności, co przekłada się na sukces naszych partnerów i naszego zespołu.