Żeby współpraca z klientem mogła trwać przez lata istotny jest stały, wysoki poziom dostarczanej usługi. Dlatego cechuje nas rzetelność, terminowość i ściśle monitorujemy jakość. Odpowiedzialnie podchodzimy do naszej pracy, pamiętając, że powierzone nam dane muszą pozostać zawsze bezpieczne. Właśnie w tym celu standardy wywodzące się z branży bankowej aplikujemy do działalności w każdym sektorze, w którym działają nasi klienci.
Potwierdzeniem naszych priorytetów jest raport ISAE3402 i przyznane nam certyfikaty: ISO 27001, ISO 9001 oraz ISO 22301.
1500+ pracowników
150+ procesów
20+ rynków
14 języków
Od A do Z
CERI oferuje szeroki wachlarz usług outsourcingowych. Pomagamy firmom na każdym etapie interakcji i analizy danych klienta. W zakres naszych usług wchodzą zarówno prostsze procesy związane z digitalizacją, przechowywaniem danych, jak i te najbardziej zaawansowane wymagające podejmowania decyzji dotyczących wiarygodności, reputacji i zgodności z rynkowymi procedurami.
Nasz zespół to ponad tysiąc pracowników działających w ramach wyspecjalizowanych centrów kompetencji. Tworzymy też zespoły dedykowane do potrzeb konkretnych klientów.
Prezes Zarządu
Członek Zarządu
Odpowiadamy nie tylko za naszą pracę, ale też za naszych współpracowników i społeczność.
Nie boimy się zmian i zawsze jesteśmy na nie gotowi.
Traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani.
Jesteśmy niezawodni i skuteczni w działaniu.
Staramy się postępować słusznie w każdej sytuacji.
Pracujemy razem, razem odnosimy sukcesy i staramy dobrze się przy tym bawić.
W biznesie reputacja ma znaczenie i nie zyskuje się jej z dnia na dzień.
CERI ma za sobą wiele lat stabilnej działalności i wzrostu zarówno w ramach Grupy Commerzbank, jak i we współpracy z klientami polskimi i europejskimi. Stabilna i doświadczona kadra ekspercka jest wartością dodaną, na której nasi klienci mogą zawsze polegać.
Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Dowiedz się więcej o naszych ciasteczkach w polityce prywatności.