TESTOWANIE APLIKACJI

Bezpieczeństwo danych i zachowanie poufności jest dla nas absolutnie kluczowym zagadnieniem. Wszystkie nasze działania na rzecz klientów objęte są zarówno normami ISO, jak i wewnętrznymi standardami bezpieczeństwa obowiązującymi w całej Grupie Commerzbanku. Nasi testerzy regularnie przechodzą szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa, a nad zachowaniem norm czuwa Dział Compliance. Dodatkowo nasze procedury i obieg informacji systematycznie podlegają audytom. Możemy podnieść jakość Twojego produktu poprzez przeprowadzenie testów funkcjonalnych oraz zwiększyć jego użyteczność poprzez testy użyteczności. Ponadto dostarczamy listę błędów w oprogramowaniu i możemy dostarczyć Ci rzetelnej informacji o jakości Twojego oprogramowania tworząc przejrzyste raporty z testów.

CO NAS WYRÓŻNIA

Certyfikowani testerzy ISTQB

Skuteczna realizacja testów zgodnie z Test Management Framework klienta

Metodyka Waterfall i Agile

Realizacja projektów w językach: polskim, angielskim oraz niemieckim

Testy w produkcie HP Quality Center


KNOW YOUR CUSTOMER (KYC)

Zaufanie jest podstawową wartością. Jako firma mająca swe korzenie w sektorze bankowym rozumiemy te prawdę lepiej niż ktokolwiek inny. Nasza siła wywodzi się z wiedzy i z umiejętności szybkiego analizowania potencjalnych partnerów w biznesie. CERI posiada już cztery lata doświadczenia w obszarze KYC, świadcząc usługi dla 12 europejskich krajów i z sukcesem stawiając czoła tysiącom najbardziej wymagających wyzwań.

Procesy Know Your Customer (KYC), czyli analiza wiarygodności parterów biznesowych, jest fundamentem budowania relacji w zglobalizowanej gospodarce. Nasz doświadczony zespół ekspertów został w całości przeszkolony i certyfikowany przez Lysis Financial i działa bazując na najlepszych w swojej klasie rozwiązaniach z zakresu Data Intelligence: Bankers Almanac, Lexis Nexis, Factiva, World-Check, Orbis, dostarczając klientom szczegółowa analizę 24/7.

Pozyskujemy dane o partnerach biznesowych, pomagając naszym klientom spełniać oczekiwania międzynarodowych regulatorów i audytorów. Oferujemy pozyskiwanie uproszczone, ogólne, wymagające zwiększenia należytej staranności.
Możesz powierzyć nam analizę kontrolerów, dyrektorów, właścicieli czy sprawdzenie charakteru działalności powiązanych jednostek.
Nasz zespół posługuje się 13 językami obcymi. Możesz powierzyć nam sprawdzanie dokumentów w następujących językach: angielski, niemiecki, hiszpański francuski, włoski, rosyjski, czeski, słowacki, polski, holenderski, węgierski, fiński, ukraiński).
Zajmujemy się także screeningiem PEPs, czyli Politically exposed persons, sankcji czy środków masowego przekazu.
Klasyfikujemy ryzyko na podstawie zanalizowanych danych, dając tym samym jasny sygnał o zagrożeniach dla Twojego biznesu.
Oferujemy kompleksowe rozwiązania z obszaru „Poznaj swojego klienta” (KYC), realizację wybranych aspektów analizy oraz doradztwo dla klientów korporacyjnych i bankowych.

Obsługa Rynku Finansowego

Nasi skrupulatni i niezawodni analitycy z Centrum Obsługi Rynku Finansowego CERI świadczą usługi głównie w językach hiszpańskim, niemieckim oraz angielskim, obsługując obecnie następujące Oddziały Commerzbanku: Amsterdam, Bruksela, Madryt, Mediolan, Paryż, Wiedeń, Zurych, Praga, Bratysława, Londyn i Luksemburg.

CO MOŻESZ NAM POWIERZYĆ

Obsługa płatności wewnętrznych
i zewnętrznych
więcej...

Rynek kapitałowy
i grupa treasury
więcej...

Loan administration
(obsługa kredytów)
więcej...

Weryfikacja i uzgadnianie kont
nostro (reconciliation)
więcej...


Procesy HR

Zajmujemy się kompleksowo administracją akt pracowniczych, w tym rejestracją urlopów i zwolnień lekarskich. Obsługujemy także niestandardowe procesy HR, które ustalamy indywidualnie z klientem.

Wkrótce znajdziesz w tym miejscu więcej informacji o naszych usługach.

Współpracując z CERI, masz pewność, że bezpieczeństwo i poufność Twoich danych jest priorytetem.
Joanna Rynkart / CERI International

Smart Automation

(Robotic Process Automation – RPA)

Dzięki automatyzacji procesów biznesowych zwiększamy ich efektywność, przyspieszając czas ich realizacji przez automaty, jednocześnie podnosząc ich jakość przez redukcję prawdopodobieństwa wystąpienia błędów do zera. Najpierw analizujemy procesy biznesowe, następnie konfigurujemy je korzystając z oprogramowania Blue Prism i przeprowadzamy testy, by finalnie wdrożyć Smart Automation na produkcji kontrolując na bieżąco działanie algorytmów. Na każdym etapie automatyzacji ważne jest dla nas precyzyjna analiza procesu we współpracy z klientem, jego dokładne zmodelowanie w Blue Prism i przeprowadzenie szczegółowej dokumentacji.

Jak działa Smart Automation?

SYSTEM IT

Software odwzorowuje czynności
wykonywane przez człowieka

ROZWÓJ

Wirtualne narzędzie realizuje
powtarzalne czynności

INTUICJA

Przez prosty interfejs użytkownika
można łatwo konfigurować procesy

INTERAKCJA

Analogicznie do działań człowieka – nie jest
wymagany inny złożony system

„Znaczna część sukcesu projektów outsourcingowych zależy od tego, jak skutecznie realizowane jest przeniesienie procesów do usługodawcy. Przejmujemy know-how i pomagamy Klientom w sprawnej migracji procesów. Stale podnosimy poziom kwalifikacji naszych pracowników, wychodząc naprzeciw rosnącym wymaganiom rynku.“
Arkadiusz Sońta / Dyrektor Centrum Kompetencji Weryfikacji Klientów / CERI International

Usługi serwisowe Grupy Delivery Center

W Grupie serwisowej Delivery Center, do której razem z CERI należą także spółki niemieckie ComTS, świadczymy również inne usługi, które za każdym razem dopasowujemy do Twojego obszaru działalności.

„Nieodłącznym elementem każdej umowy z Klientem jest umowa o gwarantowanym standardzie świadczonych usług (SLA), w której określa się poziom ich jakości i termin wykonania. Wysoka jakość jest dla nas priorytetem – pracownicy przechodzą gruntowne szkolenia, a procesy są modelowane w taki sposób, aby ryzyko wystąpienia błędu było jak najmniejsze.”
Tomasz Królik / Manager, Centrum Obsługi Procesów Niemieckojęzycznych

O nas

Misja i Strategia


Zarząd

MIGUEL-ANGEL RODRIGUEZ
Prezes Zarządu

ALENA PRÁŠKOVÁ
Członek Zarządu

ANDRZEJ GÓRECKI
Członek Zarządu


Nasza historia

CERI powstało w 2003 roku jako jedna z pierwszych firm świadczących obsługę procesów biznesowych na polskim rynku. Historia firmy rozpoczęła się jednak już w roku 1996 pod szyldem centrum rozliczeń dla BRE Banku.

Od marca 2012 roku 100% udziałowcem CERI jest drugi co do wielkości bank niemiecki Commerzbank AG.

Tak widzą nas Klienci: „Doskonałe produkty finansowe można oferować tylko wtedy, gdy zapewnia się wysoką jakość i wydajność obsługi.”
DR. JOCHEN SUTOR / BEREICHSVORSTAND / GROUP FINANCE / COMMERZBANK AG