Konsultant/ Konsultantka Service Desk
CERI to miejsce, w którym spotykają się ludzie na wszystkich etapach kariery. Nieustannie uczymy się od siebie nawzajem, doceniamy zaangażowanie i pozytywne nastawienie. W każdym zespole czekają na Ciebie ludzie chętni do współpracy i dzielenia się wiedzą! Od 1996 roku wspieramy bankowość, budujemy zaufanie klientów i tworzymy zespoły, do których stale dołączają nowi pracownicy. Ciągły rozwój firmy sprawia, że potrzebujemy Cię na naszym pokładzie!
W pełni wykorzystaj swoje umiejętności i doświadczenie. Wiemy, że liczy się dla Ciebie rozwój – u nas możesz angażować się w projekty wewnętrzne, mając realny wpływ na zmiany w naszej firmie. Mamy pełne zaufanie do naszych pracowników, dlatego w CERI możesz pracować z biura, hybrydowo lub zdalnie.
- Rodzaj umowy: Umowa o pracę
-
Miejsce pracy:Łódź
Czym będziesz się zajmować?
- Zdalnym i bezpośrednim wsparciem użytkownika: obsługą zgłoszeń oraz rozwiązywaniem bieżących problemów technicznych.
- Przygotowywaniem, konfiguracją i opieką serwisową nad sprzętem i oprogramowaniem używanym przez pracowników firmy.
- Współudziałem w projektach informatycznych oraz współpracą z innymi zespołami przy wdrażaniu nowych rozwiązań.
- Raportowaniem zrealizowanych zadań do Przełożonego.
- Wdrażaniem rozwiązań usprawniających pracę Zespołu.
Czego oczekujemy?
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych z oprogramowaniem i sprzętem.
- Praktycznej znajomości sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, urządzeń mobilnych z systemami Android i iOS.
- Podstawowej znajomości zagadnień sieciowych (LAN/Wi-Fi, VPN, konfiguracja urządzeń sieciowych).
- Znajomości systemów operacyjnych z rodziny Windows oraz pakietu Microsoft 365 (Outlook, Teams, Excel, Word, SharePoint).
- Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2.
- Umiejętności pracy zespołowej, odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy własnej.
- Nastawienia na pomoc użytkownikowi i wysokiej kultury komunikacji.
- Analitycznego podejścia do rozwiązywania problemów.
- Prawo jazdy kat. B
Prosimy o załączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, przez CERI International Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi, przy ul Wersalskiej 6, zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb obecnego procesu rekrutacji oraz realizacji procesu preonboardingu i onboardingu, uruchamianego w przypadku pozytywnego zakończenia procesu rekrutacji. Wyrażam/Nie wyrażam (właściwe skreślić) zgody na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji oraz dla potrzeb procesu preonboardingu i onboardingu, wyłącznie w przypadku pozytywnego zakończenia procesu rekrutacji. Zostałem poinformowany, iż CERI International Sp. z o. o. będzie administratorem dotyczących mnie danych osobowych, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Potwierdzam, że zapoznałem się z ogólną klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji, gdzie zostałem poinformowany o moich prawach.
Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajdziesz na stronie www.ceri.pl/klauzula-informacyjna-dane-osobowe/.